راهنمای خدمت
نسخه ۲ تاریخ: ۰۱/۰۸/۱۳۹۸
شرح خدمت (کارت منزلت):
خدمت گیرندگان: بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری مشمولین می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت که لیست آنها در سایت صندوق (لینک) می باشد، با در دست داشتن مدارک موردنیاز(کارت شناسائی معتبر،شماره دفترکل و یک قطعه عکس ۳*۴) تقاضای دریافت کارت شناسائی منزلت نمایند .
مسئول مربوطه پس از ورود اطلاعات در سامانه مربوطه و آپلود اسکن عکس متقاضی ، کارت مذکور را چاپ نموده و به متقاضی تحویل میدهد.
پرسشهای متداول
۱.کارت شناسائی بازنشستگان(منزلت) چگونه صادر می شود؟
بازنشستگان مشترک صندوق می بایست به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند.
۲. مدارک مورد نیاز جهت صدور کارت منزلت چیست؟
کارت ملی و یک قطعه عکس
۳.آیا موظفین نیز می توانند کارت منزلت دریافت نمایند؟
خیر،این کارت فقط برای بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری می باشد.
۴. آیا کارت منزلت فقط مخصوص صندوق بازنشستگی است؟
خیر، سازمان های دیگری نیز کارت منزلت مخصوص به خود دارند.
۵. دریافت کارت منزلت برای ۶۵ سال بسیار دیر است باید به ۵۰ سال تقلیل یابد.
کارت منزلتی که بازنشسته محترم پیگیرش هستند مربوط به شهرداری تهران بوده و اولین شرط دریافت کارت منزلت داشتن سن بالای ۶۵ سال می باشد. کارت منزلت مذکور برای تمامی شهروندان تهرانی می باشد که دارای شرایط سنی بالای ۶۵ سال هستند. از کارت مذکور امکان بهره برداری از خدماتی همچون استفاده تخفیفی از مجموعه های ورزشی و استخرهای متعلق به شهرداری تهران و دریافت کارت بلیط مترو اتوبوس فراهم می باشد.
۶. شرایط سنی دریافت کارت منرلت صندوق بازنشستگی چیست؟
کارت منزلتی که صندوق بازنشستگی کشوری از طریق دفاتر پیشخوان دولت در اختیار بازنشستگان تحت پوشش خود قرار میدهد شرایط سنی مطرح نبوده و صرفا بعنوان کارت شناسایی بازنشستگان کاربرد دارد.
۷. لیست دفاتر پیشخوان را از کجا دریافت نمایم؟
لیست آنها در سایت صندوق بازنشستگی کشوری (لینک) موجود می باشد،
۸. آیا همه ی دفاتر پیشخوان قابلیت صدور کارت منزلت را دارند؟
خیر
۹. کارت منزلت بازنشستگان چیست؟
این کارت به عنوان کارت شناسایی بازنشستگان می باشد و بازنشستگان از طریق آن می توانند احراز شوند.
۱۰. مدت زمان صدور کارت منزلت چقدر است
بلافاصله در زمان مراجعه
شناسنامهی خدمت
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۶- نحوه دسترسی به خدمت |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۷- ارتباط خدمت باسایرسامانه ها (بانکهای اطلاعاتی) دردستگاه |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۸-ارتباط خدمت با سایر دستگاههای دیگر |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۹- عناوین فرایندهای خدمت | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
۱۰- نمودار ارتباطی فرایندهای خدمت |

راههای ارتباطی
آدرس: تهران، خيابان دکتر فاطمی، ميدان جهاد پلاک ۶۱
تلفن مرکز ارتباط با ذینفعان: ۲۵۰۰-۰۲۱
فکس: ۸۸۹۶۳۶۰۲
کد پستی: ۱۴۱۴۷۷۱۱۱۸
ايميل: info@cspf.ir